Sage CRM CRM-systeem

Organisatie:
Prijs:
€ 1 (per gebruiker)
Prijsmodel volgens leverancier: " Eenmalige investering bestaat uit licenties en implementatiekosten. Jaarlijks een fee voor recht op gratis upgrades en helpdesk support. Omvang begeleiding bij implementatie is bepalend bij investering. Graag adviseren wij u hierover."
Versie:
7.1
Bijgewerkt:
10-01-2013
Beoordeling:
<0 id="post-ratings-3906" class="post-ratings" itemscope itemtype="http://schema.org/Product" data-nonce="48fab2cb9a">aardigredelijkneutraalgoeduitstekend (23 votes, average: 2.96 out of 5)
<0 id="post-ratings-3906-loading" class="post-ratings-loading">Loading ... Loading ...
 
 
 
 

Sage CRM is een operationeel CRM-systeem dat functionaliteiten biedt ter ondersteuning van verkoop-, marketing- en service(klacht)processen. Deze functionaliteiten zijn toepasbaar in zowel een B-t-B als B-t-C omgeving, of juist een combinatie daarvan. Met behulp van een uitgebreide beheersomgeving kunt u de functionaliteiten van Sage CRM naadloos laten aansluiten op uw bedrijfsprocessen. Met name onze standaard workflowfaciliteiten zorgen ervoor dat het systeem actief de gebruikers helpt bij het uitvoeren van hun dagelijkse verkoop-, service- of marketingwerkzaamheden. Daarbij heeft u met Sage CRM zelfs de mogelijkheid om informatie uit uw backoffice te betrekken bij de uitvoering van die taken. Sage CRM is volledig web based zodat gebruikers overal en altijd toegang hebben tot de applicatie via hun web browser of mobiel apparaat zoals Tablet of Smartphone. Sage CRM werkt zoals de gebruiker met internet is gewend te werken. Dat betekent met 1-2 klikken naar de juiste informatie, waarbij Sage CRM GEEN gebruik maakt van allemaal overlappende informatievensters. De gebruiker houdt dus altijd het overzicht. Sage CRM werkt volledig geïntegreerd met MS outlook, Word en Excel en heeft een open architectuur waardoor naadloze integratie met back office of andere externe applicaties eenvoudig is te realiseren. Door haar moderne architectuur is Sage CRM eenvoudig te implementeren en tegen lage kosten te beheren. Naast de tevredenheid van onze klanten, is het ontvangen van diverse CRM-awards een positieve bevestiging van de genoemde productkwaliteiten.




Noot: Deze publicatie is geplaatst door een deelnemer van de SoftwareMatrixSM alle logo's, trademarks, beeld- en handelsmerken op deze site en in deze publicatie zijn eigendom van de respectievelijke eigenaars. Wij zijn niet aansprakelijk voor inhoud van deze pulbicatie. De auteur van deze publicatie is bekend bij de redactie.