Covide online CRM CRM-systeem

Organisatie:
Prijs:
€ 90 (initiele aankoopprijs)
€ 30 (per maand)
Prijsmodel volgens leverancier: " Alle standaardsoftware voor € 30 per gebruiker per maand beschikbaar. Nieuwe en bestaande klanten hebt u pro-actief op uw netvlies met dit Nederlandse online CRM pakket, dat geïntegreerd kan worden met een VoIP-telefooncentrale en CMS."
Versie:
10
Bijgewerkt:
10-05-2012
Beoordeling:
<0 id="post-ratings-3941" class="post-ratings" itemscope itemtype="http://schema.org/Product" data-nonce="267da381dc">aardigredelijkneutraalgoeduitstekend (26 votes, average: 4.50 out of 5)
<0 id="post-ratings-3941-loading" class="post-ratings-loading">Loading ... Loading ...
 
 
 
 

Op zoek naar compleet CRM?

Covide CRM organiseert volledig klantgericht werken:

  • Relatiebeheer en klantcontacten
  • Campagnes en salesmanagement
  • Klantgerichte organisatie, workflow en Social CRM
  • Projecten en urenregistratie
  • Customer Care

U kunt onderdelen uitzetten voor iedereen of enkelen. U kunt ook aanvullende diensten integreren. U beschikt waar u ook bent op elk moment over de volledige functionaliteit.

Covide biedt een veelzijdig en slim CRM-systeem, dat voor elk bedrijf inzetbaar is. Of u nu met Windows of Apple werkt: Covide zorgt ervoor, dat u zonder gedoe altijd en overal goed georganiseerd in business bent en blijft. Met uw klanten centraal.

 

Wist u dat Covide CRM geïntegreerd is met Google Apps?

Covide online CRM wordt standaard geleverd inclusief een totale integratie met Google Apps. Daarmee beschikt u voor alle moderne mobiele apparaten via de geïntegreerde Google-techniek over de best denkbare synchronisatie. Maar de integratie tussen Google Apps en Covide CRM gaat veel verder. Covide CRM zorgt bijvoorbeeld voor het centraliseren van alle in de Google Apps nog individuele gegevens. Dat geldt voor e-mail, voor contactpersonen, voor de agenda’ s en ook voor de documenten. Je zou kunnen zeggen: “Covide is powered by Google”. Of .. . Covide CRM is feitelijk Google CRM.

 

30% meer productiviteit en een betere relatie met uw klant

dat is wat u kort door de bocht van Covide CRM mag verwachten. Uitgewerkt in de thema’ s: beter samenwerken, minder fouten maken, gemakkelijker archiveren en terugvinden en een betere organisatie.

Wist u, dat Covide CRM ook geïntegreerd met Twinfield, Exact Online, Magento, SpeakUp’ s telefooncentrale Compass en Datacollectief beschikbaar is?

Waar uw medewerkers zich ook bevinden, zolang u maar over internet beschikt.

  • Twinfield en Exact Online zijn de meest gebruikte online financiële pakketten in Nederland
  • Magento is de meest gebruikte webshop software
  • Compass is de perfecte VoIP-telefooncentrale van SpeakUp
  • DataCollectief is de beste bedrijvendatabase van Nederland

Voor Wie?

De genoemde producten zijn ook op zichzelf prima oplossingen, die u veel functionaliteit bieden zonder ICT-gedoe. Gecombineerd met Covide CRM en Google Apps beschikt u over een heel complete totaaloplossing. Bedoeld voor dienstverlenende bedrijven tussen de 5 en 100 medewerkers.

 

Wist u dat u meteen met Covide kunt beginnen?

Er hoeft niets geïnstalleerd te worden. U kunt zelfs een maand gratis proefdraaien.




Noot: Deze publicatie is geplaatst door een deelnemer van de SoftwareMatrixSM alle logo's, trademarks, beeld- en handelsmerken op deze site en in deze publicatie zijn eigendom van de respectievelijke eigenaars. Wij zijn niet aansprakelijk voor inhoud van deze pulbicatie. De auteur van deze publicatie is bekend bij de redactie.